Przejdź do menu Przejdź do treści

Archiwistyka, biurowość i cyfryzacja


Poziom studiów: II stopień
Długość trwania studiów: 4 semestry
Tryb studiów: niestacjonarny


Studia realizowane w formie hybrydowej (część zajęć danego kursu odbywa się zdalnie, pozostałe godziny są realizowane w formie weekendowych zjazdów na uczelni).


Dokładne instrukcje dotyczące przebiegu rejestracji oraz informacje na temat terminów ogłoszenia list przyjętych, terminów i miejsca dokonywania wpisów na studia dla poszczególnych kierunków znajdą Państwo TUTAJ>>>


Kryteria kwalifikacji:

Warunkiem przyjęcia na studia jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów I stopnia (lub jednolitych magisterskich) oraz pozytywny wynik postępowania kwalifikacyjnego, przeprowadzonego w oparciu o konkurs dyplomów.  

Studia przewidziane dla absolwentów studiów dowolnego kierunku.


Sylwetka absolwenta:

Studia wyposażą absolwenta w wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania zawodu archiwisty, przygotują do pracy na stanowiskach biurowych w urzędach administracji publicznej oraz w innych instytucjach sektora publicznego i prywatnego. Absolwent zostanie przygotowany także do wykonywania pracy w środowisku wirtualnym.  


Termin rejestracji elektronicznej od: 1 czerwca 2024 r.
Termin rejestracji elektronicznej do: 16 września 2024 r.
Data ogłoszenia listy zakwalifikowanych do przyjęcia na studia: 19 września 2024 r.
Termin i miejsce dokonania wpisu na studia: 20-24 września 2024 r., Instytut Historii i Archiwistyki, ul. Podchorążych 2, 3 piętro, sala 328

Rejestracja kandydatów odbywa się drogą elektroniczną na stronie:
USOSIRK>>>


OPŁATA ZA SEMESTR NAUKI:


Komisja rekrutacyjna:

Komisja Rekrutacyjna dla wszystkich kierunków prowadzonych w Instytucie Historii i Archiwistyki: Przewodnicząca: dr Dorota Żurek, Sekretarz: dr Magdalena Niedźwiedzka, Członkowie: dr Mirosław Płonka i dr Arkadiusz Urbaniec.


Kontakt z Komisją rekrutacyjną: email: rekrutih@up.krakow.pl

Kontakt z Biurem Rekrutacji UKEN: tel. 12 662 63 45


Podstawa prawna>>>