Przejdź do menu Przejdź do treści

Karty kursów – stacjonarne – II stopnia – Biznesowe wykorzystanie dziedzictwa kulturowego

2023/2024

Plik Opis
odt semestr 1 Bizneoswe wykorzystanie dziedzictwa kulturowego nowożytności (1)
doc Semestr 1 Biznesowe wykorzystanie dziedzictwa kulturowego w świecie
doc semestr 1 Dziedzictwo w turystyce nowe trendy
doc semestr 1 Jezyk obcy dla celow akademickich
doc semestr 1 Metodyka opracowywania danych (1)
doc semestr 1 metodyka zarzadzania zasobami oddziedziczonymi_
doc semestr 1 metodyka zarządzania instytucją kultury
doc semestr 1 Pamiątki i reprodukcje. Dzieła sztuki w obiegu komercyjnym
doc semestr 1 Polski design (1)
doc Semestr 1 Potencjał biznesowy dziedzictwa postindustrialnego
doc semestr 1 współpraca muzeów z otoczeniem gospodarczym
doc semestr 1 Zagospodarowanie obiektów zabytkowych hotelarstwo (1)
odt semestr-2-biznesowe-wykorzystanie- dziedzictwa-kulturowego- starożytności
doc semestr 2 Biznesowy potencjał funkcjonowania galerii sztuki
doc semestr 2- Dziedzictwo XX w. w tworzeniu produktów komercyjnych
odt Semestr-2-Dziedzictwo starożytności w tworzeniu
doc semestr 2-Język obcy w promocji dziedzictwa kulturowego 1
doc semestr 2 Kreowanie marki terytorialnej w oparciu o zasoby dziedzictwa
doc Semestr 2 Metodyka pracy badawczejdoc
doc Semestr 2 Seminarium magisterskie
doc semestr-2-Wyjazd-dydaktyczny-objazd-szlakiem-historycznym
doc Semestr 2, Zagospodarowanie obiektów zabytkowych-gastronomia K
doc Semestr 2 -Zagospodarowanie turystycze Małopolski 2024
doc semestr 3 Biznesowe wykorzystanie dziedzictwa kulturowego XIX w. — kopia
doc semestr 3 Dziedzictwo kulturowe jako czynnik rozwoju lokalnego i regionalnego
doc semestr 3 Język obcy w promocji dziedzictwa kulturowego (1)
doc semestr 3 Metodyka pracy badawczej
doc semestr 3 Nowoczesne wykorzystanie historii i kultury dworów europejskich
doc semestr 3 Podstawy e-marketingu i public relations w turystyce kulturowej
doc semestr 3 seminarium dyplomowe
doc semestr 3 Wykorzystanie dziedzictwa kulturowego w turystyce biznesowej i motywacyjnej
doc semestr 4- Dziedzictwo XX w. w tworzeniu produktów komercyjnych
doc semestr 4 Ekonomiczny potencjał digitalizacji dziedzictwa
doc semestr 4-Język obcy w promocji dziedzictwa kulturowego 3
doc semestr 4- objazd zabytkoznawczy - dziedzictwo w turystyce
doc semestr 4- profesjonalne systemy rezerwacyjne
doc Semestr 4 Seminarium magisterskie - H. Chudzio 2023-2024(2)(1)
doc semestr-4-Social-media-w-turystyce-kulturowej
doc Semestr 4_Zabytek jako kapitał