Przejdź do menu Przejdź do treści

Informacja dot. organizacji zajęć w formie elektronicznej

Szanowni Państwo Studenci i Doktoranci,

przekazujemy informacje dotyczące prowadzenia zajęć w formie elektronicznej.

  1. Rekomendowane formy zajęć:
  • praca w ramach kursów e-learningowych (wykłady, ćwiczenia) na platformie Moodle,
  • wykłady prowadzone zdalnie (on-line) z użyciem odpowiedniego narzędzia: Moodle, zalecanej przez MNiSW platformy Navoica (https://www.navoica.pl/), Microsoft Teams, innej aplikacji/odpowiedniej wtyczki do Moodle,

w czasie rzeczywistym zgodnym z harmonogramem zajęć lub w innym terminie uzgodnionym między Starostą roku, a prowadzącym zajęcia,

  • ćwiczenia prowadzone zdalnie (on-line) z użyciem odpowiedniego narzędzia: Moodle, zalecanej przez MNiSW platformy Navoica (https://www.navoica.pl/), Microsoft Teams, innej aplikacji/odpowiedniej wtyczki do Moodle,

w czasie rzeczywistym zgodnym z harmonogramem zajęć lub w innym terminie uzgodnionym między starostą roku, a prowadzącym zajęcia,

  • video konferencje z użyciem komunikatorów: Skype, Facebook Messenger, WhatsApp, Viber TeamSpeak i innych,
  • wykonanie zleconych prac przesyłanych drogą mailową (prezentacja, esej, analiza źródła,…).

 

  1. Inne możliwe formy zajęć:
  • w przypadku seminariów dyplomowych, proseminariów, warsztatów badawczych – konsultacje indywidualne (on-line lub poprzez e-mail) w zakresie ustalonym przez prowadzącego zajęcia,
  • konsultacje telefoniczne,
  • w przypadku zajęć, co do których nie będzie możliwe zastosowanie (z powodów technicznych lub organizacyjnych) powyższych form, Dyrekcja IHiA podejmie decyzję o ich odpracowaniu w terminie późniejszym. Będą to jednak wyjątkowe, pojedyncze przypadki.

 

Praktyki:

Studentów realizujących praktyki zawodowe informujemy, że stosowne decyzje zostaną przekazane przez Kierowników praktyk.

Prosimy o przestrzeganie wyznaczonych terminów realizacji zadań. Gdyby z przyczyn zdrowotnych było to niemożliwe prosimy o indywidualny kontakt z prowadzącymi zajęcia.

Starostów wszystkich roczników zobowiązujemy do stałego kontaktu z prowadzącymi zajęcia, opiekunami roczników oraz do poinformowania studentów o konieczności bieżącego odwiedzania strony Instytutu,

z wyrazami szacunku i serdecznymi pozdrowieniami

Dyrekcja Instytutu Historii i Archiwistyki